Jeg har Lindynette, og jeg tog 7 kg på på ca. 3 måneder, men var også næsten undervægtig til at begynde med Jeg fik ikke større bryster, og tror ikke at der er særlig mange der får det af p-piller, i hvert fald ikke dem der skal have få hormoner i p-pillerne. Håber at svaret hjalp
Jeg bruger lindynette, og jeg fik større bryster. Jeg var en b skål og nu bruger jeg en lille e skål. Jeg var meget tynd da jeg startede men tog på, men er normal vægtig nu
21. februar 2012, 10.26 Opdateret d. 21. februar 2012, 10.28
DU skal huske at tænke på, at det er forskelligt fra person til person, om man tager på af de forskellige mærker. Jeg tager selv Lindynette samt nogle af kopierne, og jeg har intet taget på, siden jeg begyndte for snart 3 år siden. Mine bryster er vokset en smule, men det er sket inden for det sidste år, og derfor har det nok ikke umiddelbart noget at gøre med p-pillerne
Desuden er det jo ikke selve pille, der får dig til at tage på. Det giver dig bare øget appetit/lyst til at spise, hvilket får dig til at tage på. P-pillerne kan også give dig vand i kroppen, hvilket får din krop til at se oppustet ud. Det giver udsving på vægten, men igen, det er ikke det samme som at tage på, din fedtprocent stiger ikke af den grund
Jeg brugte novynette og fik vand i kroppen ( hvor meget ved jeg ikke). Og så har jeg haft p-stav som jeg også fik vand i kroppen af, tog omkring 15-20 kg på. Så jeg holder mig væk fra hormoner, kan tydeligvis ik tåle dem
There will allways be those people, who want to see you fail, because they can't succeed..
Jeg startede på Lyndinette for syv år siden, og der gik jeg fra en A-skål til en C-skål. Siden har jeg skiftet til Novynette, der var så ingen forandring. Nu er jeg gået over til Cilest, og har hørt at rigtig mange tager på af dem.. så nu venter jeg bare, og ser hvad der sker.
Hej
Alle jer der har taget på af p-piller; hvilke p-piller brugte/bruger I? 
Novynette og kopiversionen..dian-etelllerandet.
Har du en BLOG??!!! Om TØJ???!! WAUW!!!!! Lad mig da LIGE få armene ned, så jeg kan lave dig en hat af papir!Jeg tog 14 kg på efter et halvt år og kan ikke tabe dem igen
jeg bruger cilest, og jeg ved ikke om jeg decideret har fået større bryster, men de er ihvertfald blevet mere faste og runde
Jeg har Lindynette, og jeg tog 7 kg på på ca. 3 måneder, men var også næsten undervægtig til at begynde med
Jeg fik ikke større bryster, og tror ikke at der er særlig mange der får det af p-piller, i hvert fald ikke dem der skal have få hormoner i p-pillerne. Håber at svaret hjalp 
At hvile i sig selv er en kunstHar taget malonetta i 3 mdr og har taget 6-8 kg på :'( så stopper med dem igen
Jeg bruger lindynette, og jeg fik større bryster. Jeg var en b skål og nu bruger jeg en lille e skål. Jeg var meget tynd da jeg startede men tog på, men er normal vægtig nu
DU skal huske at tænke på, at det er forskelligt fra person til person, om man tager på af de forskellige mærker. Jeg tager selv Lindynette samt nogle af kopierne, og jeg har intet taget på, siden jeg begyndte for snart 3 år siden. Mine bryster er vokset en smule, men det er sket inden for det sidste år, og derfor har det nok ikke umiddelbart noget at gøre med p-pillerne
Desuden er det jo ikke selve pille, der får dig til at tage på. Det giver dig bare øget appetit/lyst til at spise, hvilket får dig til at tage på. P-pillerne kan også give dig vand i kroppen, hvilket får din krop til at se oppustet ud. Det giver udsving på vægten, men igen, det er ikke det samme som at tage på, din fedtprocent stiger ikke af den grund
Jeg brugte novynette og fik vand i kroppen ( hvor meget ved jeg ikke).
There will allways be those people, who want to see you fail, because they can't succeed..Og så har jeg haft p-stav som jeg også fik vand i kroppen af, tog omkring 15-20 kg på. Så jeg holder mig væk fra hormoner, kan tydeligvis ik tåle dem
Yasminelle
Tror lige jeg følger med her!
Jeg startede på Lyndinette for syv år siden, og der gik jeg fra en A-skål til en C-skål. Siden har jeg skiftet til Novynette, der var så ingen forandring. Nu er jeg gået over til Cilest, og har hørt at rigtig mange tager på af dem.. så nu venter jeg bare, og ser hvad der sker.